VERVOER IN NEDERLAND
STANDAARD VERZENDING | SPOEDVERZENDING | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
LEVERTIJD |
STANDAARD VERZENDING
|
SPOEDVERZENDING
Deze optie is binnenkort beschikbaar
|
|||||
VERZENDKOSTEN** |
STANDAARD VERZENDING
|
SPOEDVERZENDING
Deze optie is binnenkort beschikbaar
|
|||||
VOORBEELDEN |
STANDAARD VERZENDING
|
||||||
VOORBEELDEN |
STANDAARD VERZENDING
|
||||||
*Vanaf ontvangst van betaling op onze rekening
**Prijzen zijn inclusief BTW
|
|||||||
De levertijden zijn geschat en gebaseerd op onze ervaringen. Jamonprive garandeert niet dat de verzendingen op de geschatte datum aankomen want hoewel onze transportfirma (TNT) zeer betrouwbaar is, kunnen er vertragingen optreden door incomplete adresgegevens, of omdat het niet mogelijk is om de bestemmeling te contacteren of door onafwendbaar voorkomende gebeurtenissen zoals slecht weer of stakingen. In het geval dat de levertijd de ingeschatte levertijd overschrijdt heeft de koper geen recht op teruggave van het bedrag van het product of het transport. |
FAQ over het transport en vracht
- Hoe kan ik, na mijn aankoop te hebben voltooid, te weten komen waar mijn pakket is?
- Met welke vervoerder werkt Jamonprivé?
- Naar welke landen zend Jamonprivé bestellingen, en hoe lang het duurt om mijn pakket geleverd te krijgen?
- Wat als ik niet thuis ben, wanneer de vervoerder arriveert om het pakket af te leveren?
- Zijn Postbus zendingen toegestaan?
- Hoe kan ik, na mijn aankoop te hebben voltooid, te weten komen waar mijn pakket is?
Nadat u uw aankoop heeft geplaatst en zodra onze leverancier de bestelling heeft verwerkt, sturen
wij u een e-mail met een referentienummer die u kunt gebruiken om uit te zoeken waar uw bestelling
zich precies bevindt en hoe lang het duurt voordat u deze ontvangt. Dit referentienummer (Track and
Trace) wordt ook weergegeven in de overzichts-pagina van uw gebruikersaccount. Klik simpelweg op het
daar vermelde referentienummer om toegang te krijgen tot de TNT pagina waar je alle relevante
informatie tot uw beschikking staat.
- Met welke vervoerder werkt Jamonprivé?
Wij werken met TNT, dit is een van de grootste verzend-bedrijven ter wereld. TNT levert elke dag
meer dan 14 miljoen pakketten af in meer dan 200 landen wereldwijd.
- Naar welke landen zend Jamonprivé bestellingen, en hoe lang het duurt om mijn pakket geleverd te krijgen?
Hieronder vindt u de lijst van landen die wij bedienen. Selecteer een land om de specifieke
levertijd en de verzendkosten te bekijken.
- Wat als ik niet thuis ben wanneer de vervoerder arriveert om het pakket af te leveren?
Onze koerier zal 3 pogingen doen op 3 opeenvolgende dagen en in elk van deze gevallen een briefje in
de brievenbus doen als er niemand op het bezorgadres wordt aangetroffen. Als een onbestelbare pakket
in deze 3 pogingen nogsteeds niet afgeleverd kan worden, zal het pakket voor 5 dagen bij het
dichtstbijzijnde postkantoor bewaard worden. U kunt de vervoerder dan bellen om het opnieuw
aangeboden te krijgen of af te halen. Als niemand hierop reageert wordt het pakket terug gezonden
naar de afzender. De bezorger kan u ook bellen als hij het opgegeven adres niet kan vinden, of
niemand daar aantreft, maar hiertoe is hij niet verplicht.